ETT strå VASSARE

 Nu är det nästan en månad sedan jag tog över " ETT strå VASSARE" och tiden har flygit fram och jag stor trivs i butiken. Känns lite konstigt  fortfarande att vara sin egen chef, men vilken frihet det är. Ångrar mig verkligen inte att jag tog chansen att göra något roligt - spännande - läskigt samtidigt. Och att ha Susann som anställd är verkligen toppen - en riktigt klippa.

Den 17 september firar några butiker jubileum i Lönsboda. Jag är självklart med, men har ej fått ihop något jubileumss år ännu, så fick vara med som nystartad. Under dagen kommer musikkåren spela utan för LNT ( JärnAffären) Även där ETT strå VASSARE ligger och finnas många erbjudanden i butikerna i byn.

Vi på ETT strå VASSARE kommer ha ballongjakt 10-50% på ditt köp - När du ska betala får du  välja en ballong och se vilken % du får på ditt köp - spännande, särskilt nu när alla Höst Nyheter trillar in i butiken. Ansiktsmålning för barnen kommer det även att finnas - som vi hoppas kommer bli uppskattat.

Så om du inte har något annat för dig den 17 september, Kika in i butiken och kom ner till Lönsboda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0